Opis

Z branjem knjige boste:

  • Spoznali nekaj principov in tehnik nevrolingvističnega programiranja, ki vam bodo olajšala delo in poučevanje učencev s posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami.

  • Spoznali prednosti uporabe učnega coachinga pri poučevanju učencev s posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami ter strukturo in potek učnega coachinga.

  • Pridobili dragocene nasvete in ideje, kako te učence še bolje podpreti v učnem procesu.

Avtorica je vso teorijo podkrepila tudi s čisto konkretnimi vajami, ki jih lahko uporabite pri svojem delu.

Knjiga dr. Tanje Černe z naslovom Uporaba principov in tehnik nevrolingvističnega programiranja ter učnega coachinga pri delu z učenci s posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami je odličen doprinos strokovnim delavcem v šolah, k njihovem vsakodnevnem delu. Omogočila jim bo vpogled v – z orodji izjemno bogato področje NLP, ki lahko v marsičem ključno pripomore k razumevanju potreb teh otrok in tudi k sklepanju odnosa ter komunikacije z njimi. Dr. Černetova spretno prepleta svoje izjemno strokovno znanje in izkušnje s posameznimi pristopi v NLP in s tem daje kolegicam in kolegom namig, s čim točno si lahko pomagajo.

Gaber Marolt, INLPTA in ANLP trener ter Master Trainer

Vsebina ne predstavlja zgolj in samo avtoričinega dejanskega znanja, temveč odraža tudi osebni odnos dr. Tanje Černe do strokovnega dela, do otrok s posebnimi potrebami in njihovih staršev ter odnos do pedagoških delavcev. Monografija odraža tudi njene vrednote podajanja znanja in strokovnega razdajanja v družbeno dobro, pri čemer je izkazala profesionalno kompetenco pedagoških znanj in osebno poslanstvo, ko se je dotaknila vrednot v izobraževanju – in to v času, ko nanje vedno bolj pozabljamo ali pa jih modificiramo v korist posameznika, po drugi strani pa jih vedno bolj pogrešamo, ko se nas dotaknejo stiske

dr. Katarina Grom, mag. poučevanja na razredni stopnji