tanja_cerne_knjiga_nlp_coaching

Knjiga za vse, ki želite pomagati različnim skupinam učencev

Monografija je namenjena pedagoškim delavcem (učiteljem, vzgojiteljem, šolskim svetovalnim delavcem, specialnim in rehabilitacijskim pedagogom in drugim izvajalcem dodatne strokovne pomoči), ki ste postavljeni pred izzive, kako upoštevati in razumeti raznolike vzgojno-izobraževalne potrebe učencev, kako različnim skupinam učencev ustrezno podajati učno snov, jo utrjevati, preverjati in ocenjevati, zlasti, če je izkazovanje znanja oteženo zaradi posebnih vzgojno-izobraževalnih potreb.

Svoje znanje boste nadgradili z metodami iz nevrolingvističnega programiranja in učnega coachinga, kar vam bo olajšalo delo in omogočilo hitrejše doseganje željenih rezultatov. Z novimi znanji boste razširili arzenal orodij, ki vam bodo omogočala, da boste lažje reševali izzive, ki jih prinaša delo z najrazličnejšimi učenci.

Dr. Tanja Černe je v knjigi zbrala mnoge konkretne primere iz svojega dela kot profesorica defektologije, s čimer boste pridobili konkretne nasvete, ki jih boste lahko tudi sami preizkusili pri svojem delu.

NAROČILA SO ODPRTA

Za spodbudo…

Verjamemo, da bomo s predstavljenimi izhodišči v tej monografiji spodbudili učni proces učencev s posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami ter proces osebne in profesionalne refleksije pedagoških delavcev glede poučevanja učencev s posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami.

... in pomoč pedagoškim delavcem in specialnim pedagogom

Verjamemo, da bomo pedagoške delavce spodbudili tudi k razmišljanju o uporabi učnega coachinga, ki je celosten proces osvobajanja strahov ter spodbuja k razvoju posameznikovih potencialov, kar predstavlja pomemben dejavnik podpore učnemu procesu. Učni coaching namreč spodbuja kreativnost, upošteva učenčeve učne potrebe, ga navda z notranjim veseljem in ponosom ter vpliva na ugodne učne izide.

“Pričujoča monografija predstavlja aktualne in inovativne pristope, ki na pomemben način podpirajo tako strokovno delo učiteljev, izvajalcev dodatne strokovne pomoči kot tudi študentov – bodočih pedagoških delavcev, ki želijo v lastnem strokovnem delu uporabljati pristope, ki zagotavljajo izgradnjo reflektiranega pedagoškega delovanja, ki v ospredje postavlja razumevanje in upoštevanje delovanja učencev z raznolikimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami ter jih opolnomoči za njihovo aktivnejšo vlogo v lastnem učenju in življenju.” Dr. Tanja Černe, prof. defektologije in NLP Trener in Coach

Z branjem knjige boste:

  • Spoznali principe in tehnike nevrolingvističnega programiranja, ki vam bodo olajšala delo in poučevanje učencev s posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami.

  • Spoznali prednosti uporabe učnega coachinga pri poučevanju učencev s posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami ter strukturo in potek učnega coachinga.

  • Pridobili dragocene nasvete in ideje, kako te učence še bolje podpreti v učnem procesu.

Avtorica je vso teorijo podkrepila tudi s čisto konkretnimi vajami, ki jih lahko uporabite pri svojem delu.

Iz spremne besede strokovnjakov poučevanja

in nevrolingvističnega programiranja:

Knjiga dr. Tanje Černe z naslovom Uporaba principov in tehnik nevrolingvističnega programiranja ter učnega coachinga pri delu z učenci s posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami je odličen doprinos strokovnim delavcem v šolah, k njihovem vsakodnevnem delu. Omogočila jim bo vpogled v – z orodji izjemno bogato področje NLP, ki lahko v marsičem ključno pripomore k razumevanju potreb teh otrok in tudi k sklepanju odnosa ter komunikacije z njimi. Dr. Černetova spretno prepleta svoje izjemno strokovno znanje in izkušnje s posameznimi pristopi v NLP in s tem daje kolegicam in kolegom namig, s čim točno si lahko pomagajo.

Gaber Marolt, INLPTA in ANLP trener ter Master Trainer

Vsebina ne predstavlja zgolj in samo avtoričinega dejanskega znanja, temveč odraža tudi osebni odnos dr. Tanje Černe do strokovnega dela, do otrok s posebnimi potrebami in njihovih staršev ter odnos do pedagoških delavcev. Monografija odraža tudi njene vrednote podajanja znanja in strokovnega razdajanja v družbeno dobro, pri čemer je izkazala profesionalno kompetenco pedagoških znanj in osebno poslanstvo, ko se je dotaknila vrednot v izobraževanju – in to v času, ko nanje vedno bolj pozabljamo ali pa jih modificiramo v korist posameznika, po drugi strani pa jih vedno bolj pogrešamo, ko se nas dotaknejo stiske

dr. Katarina Grom, mag. poučevanja na razredni stopnji

O avtorici Tanji Černe

Dr. Tanja Černe je prof. defektologije, ki se že več desetletij ukvarja z učenci. Njeno razvojno-raziskovalno delo se nanaša na področja kognitivnih procesov, ki so povezani z učenjem, učno motivacijo, samodeterminacijo, metakognicijo in učno samoregulacijo ter specifičnimi kognitivni primanjkljaji – disleksijo, disgrafijo, disortografijo ter sopojavnimi motnjami (ADHD IN MAS). Je članica društva Bravo, Društva specialnih in rehabilitacijskih pedagogov Slovenije ter Zbornice specialnih in rehabilitacijskih pedagogov in drugih pedagogov v zdravstvu, kjer sodeluje v upravnem odboru ter vodi supervizijsko-intervizijsko skupino.

Zaposlena je v Svetovalnem centru za otroke, mladostnike in starše Ljubljana, kjer se ukvarja z diagnostiko, korekcijo in svetovanjem otrokom in mladostnikom z razvojnimi in učnimi težavami, njihovim staršem in učiteljem. Vodi skupine za otroke rizične za razvoj SUT (podpora pri opismenjevanju), mladostnike s SUT, ADHD in MAS (učenje učenja), za starše (pomoč otrokom z učnimi težavami) in učitelje (strokovno spremljanje in svetovanje). Vključena je v izobraževanje staršev otrok z ADHD, v izobraževanje staršev otrok z disleksijo, disortografijo in disgrafijo ter v izobraževanje staršev otrok z MAS. Je avtorica več znanstvenih, strokovnih in poljudnih prispevkov, webinarjev in spletnih izobraževanj ter predavateljica na različnih izobraževanjih, konferencah, posvetih ter fakultetah v okviru dodiplomskega in podiplomskega študija. Je članica več KUOPP; bila je tudi predsednica.

V podjetju Lupinica, Tanja Černe, s. p. sodeluje pri razvoju in prodaji didaktičnih pripomočkov, ki spodbujajo razvoj spretnosti, ki so pomembne za opismenjevanje, razvoj samokontrole in korekcijo šibkih funkcij, zlasti pri učencih z disleksijo, disgrafijo, dispraksijo ter ADHD. Izdelki so ročno izdelani iz lesa.