Termin: sreda, 5. 3. 2025
Ura: 14.00 – 14.45
Online
Si želite:
… prav vsem otrokom pomagati doseči, da postanejo samozavestnejši, najdejo svojo notranjo moč in dosežejo zanje izjemne rezultate?
… postati pedagog ali svetovalec, ki mu učenci radi sledijo, se mu zaupajo in pridejo k njemu po nasvet? Ali želite, da si vas zapomnijo kot učitelja, ki jih je opolnomočil?
… bolje prepoznati, kaj potrebuje učenec, ki se »neprimerno« vede, in mu pomagati vedenje spremeniti na spoštljiv način?
… znati reševati otroške izzive in težave iz stanja opolnomočenosti, da jim boste pomagali najti pot tudi v težavnejših situacijah, ko vas potrebujejo?
Opremite se z znanji coachinga in s tem znanjem pomagajte otrokom, dijakom in tudi sodelavcem odpraviti učne in odnosne težave, izboljšati samopodobo, dvigniti uspešnost in izkoristiti potencial.
Coachi v šolstvu so izurjeni, da poslušajo in usmerjajo učence, dijake in tudi kolege k rešitvam skozi izdelan proces pogovora, razgovora in najrazličnejih tehnik. Ena izmed njihovih glavnih spretnosti je prilagajanje svojega pristopa potrebam posameznikov oziroma potrebam celotne organizacije ter jim pomagati odkriti strategije, ki jih bodo pripeljale do uspešne rešitve izzivov.
Pomagajo jim zamenjati neproduktivne strategije in načine delovanja za bolj učinkovite, odpraviti ovire v prepričanjih, izoblikovati identiteto ter razvijati nove oblike učinkovitega vedenja v odnosih, učenj, doseganju ciljev in komunikaciji. Vse to se seveda začne z zavedanjem o sebi in svojih občutkih in s prepoznavanjem lastnih vedenjskih vzorcev. Z orodji, s katerimi lahko vplivate na svojo interakcijo z drugimi, lahko sebi in drugim pomagate doseči rešitve in učinkovitejše, pristnejše odnose, zaupanje, ki so podlaga za doseganje boljših rezultatov.
Zakaj je coaching najboljša metoda za pomoč učencem?
Coaching v šolstvu se vedno bolj uveljavlja in je ena najbolj iskanih metod za preseganje blokad pri ljudeh in uspešno uresničevanje posameznikovih, otrokovih, dijakovih, študentovih ciljev in tudi ciljev staršev in pedagoških sodelavcev. V šoli se srečujemo z otroki, ki jih pestijo raznovrstne težave; pomanjkanje motivacije, zaljubljenost, težave s sošolci in vrstniki, občutek nerazumevanja okolice, težave s starši, učitelji… S coachingom otroku/najstniku pomagamo k boljšemu uspehu v šoli, pomagamo mu razviti notranjo motivacijo in odpraviti celo vrsto težav. Coach ga lahko vodi pri preseganju manj primernih družinskih vzorcev, ga usmerja pri izboljševanju odnosov in gradnji trdnih temeljev za življenje in uspešno spopadanje z izzivi. Otrok oziroma mladostnik si tako krepi svojo samopodobo in samozavest ter najde pot, ki ga bo osrečevala.


Vabljeni na BREZPLAČNO predstavitev Coaching v šolstvu!
Delavnica Coaching v šolstvu je namenjena:
Na predstavitvi boste spoznali, kako se coaching v praksi uporablja v pedagoškem procesu in na kakšen način poteka izobraževanje pedagoškega coacha.
Na voljo bo tudi čas za vaša vprašanja.
Prijavite se BREZPLAČNO preko obrazca:
Izpolnite prijavo preko obrazca in se vidimo!
* Ko potrdite prijavo, boste po e-pošti prejeli potrditveni mejl.
Pomembno: preverite, če je slučajno naš mejl padel v spam. V tem primeru ga prestavite v inbox, prejeto, oziroma nastavite coachingakademija.si za varnega pošiljatelja. V tem primeru boste normalno in brez težav prejemali naša sporočila.
Kaj je coaching?
Coaching je ne-psihoterapevtska, stalna interakcija med coachem in klientom (svetovancem), v kateri klienta podpiramo pri doseganju smiselnih ciljev na osebnem in poslovnem področju.
To omogoča z besedno in nebesedno komunikacijo (npr. z vprašanji, premisleki, razlagami, zgodbami, metaforami, nalogami, usmerjeno pozornostjo, vajami itn.) Med celotnim svetovalnim procesom poglobi klient naučeno, izboljša svoje dosežke in pridobi na kakovosti življenja.
Predstavitev Coaching v šolstvu bo vodil:

Gaber Marolt
Gaber Marolt je karizmatični Master Trener NLPja, Master Coach in poslovni trener. Je ustanovitelj NLP Centra, portala vzgojainucenje.si in programski direktor Mednarodne NLP in coaching konference. V NLP nosi najvišji naziv NLP Master Trainer, oziroma trener trenerjev. Naziv je pridobil v angleškem Bingleyu na enem najzahtevnejših treningov, ki so ga vodili ustanovitelj in mednarodni direktor INLPTA – Wyatt Wodsmall, Reb Veale in Henry Liddiard.
Kot oče štirih otrok z dolgoletnimi izkušnjami pri upravljanju šolskih Javnih zavodov, je odličen vir znanja in izkušenj, ki jih praktično povezuje s najmodernejšimi dognanji nevrologije in NLPja ter jih na delavnicah in webinarjih predaja staršem kot tudi raznovrstnim pedagogom in drugim strokovnim delavcem.

Njegovih delavnic in webinarjev se je udeležilo že več kot 7000 ljudi, izobraževal je že več kot 40 skupin NLP, izobražuje pa tudi v največjih slovenskih podjetjih, številnih šolah in drugih izobraževalnih ustanovah, za katere pripravlja delavnice za kolektive in starše.
Njegove delavnice so izkustveno naravnane in redno vključuje sodelovanje udeležencev.
Je tudi avtor uspešnice Vzgoja in učenje z manj stresa, ki je obogatila knjižne police že v več kot 500 domovih in šolskih ustanovah.
Članek Coaching kot orodje pozitivnih sprememb v šolskem okolju
Coaching v šolstvu ponuja učinkovite pristope za izboljšanje komunikacije, motivacije in medosebnih odnosov.
Učiteljem pomaga pri razvoju podpornega učnega okolja, učencem pa pri premagovanju izzivov ter boljšem izražanju svojih potreb. S pomočjo NLP tehnik coaching spodbuja osebnostno rast in ustvarja temelje za pozitivne spremembe v izobraževalnem sistemu.