NLP DELAVNICA

UPRAVLJANJE ZAHTEVNIH ZAPOSLENIH in reševanje konfliktov

MB: ponedeljek, 15. . 2023 (9h – 13h)
LJ: četrtek, 30. 3. 2023 (9h – 13h)

Cena delavnice: 157 €

MB: Lackova 78a, Maribor
LJ: Letališka 29, Ljubljana

MB: sreda, 15. 3. 2023 (9h – 13h)
LJ: četrtek, 30. 3. 2023 (9h – 13h)

Cena delavnice do 1. 3.: 99 €
(namesto 157 €)

MB: Lackova c. 78a
LJ: Letališka 29,

Reševanje konfliktov

  • Se znate v vašem podjetju lotiti reševanja konfliktov in pritožb zaposlenih?
  • Se odzivati na neljube situacije tako, da imajo zaposleni občutek, da jih spoštujete, razumete in želite v skupno dobro rešiti nastalo situacijo?
  • Imate mogoče sodelavce, s katerimi nikakor ne najdete skupnega jezika?

Ukvarjanje s težavnimi zaposlenimi je neizogibno. Toda dobra novica je, da ima čas, ki si ga vzamemo za obravnavo težavnega zaposlenega, izjemno pozitiven učinek na celotno ekipo.

Reševanje konfliktov

  • Se znate v vašem podjetju lotiti reševanja konfliktov in pritožb zaposlenih?
  • Se odzivati na neljube situacije tako, da imajo zaposleni občutek, da jih spoštujete, razumete in želite v skupno dobro rešiti nastalo situacijo?
  • Imate mogoče sodelavce, s katerimi nikakor ne najdete skupnega jezika?

Ukvarjanje s težavnimi zaposlenimi je neizogibno. Toda dobra novica je, da ima čas, ki si ga vzamemo za obravnavo težavnega zaposlenega, izjemno pozitiven učinek na celotno ekipo.

Klasičen & vsakdanji izziv v managementu.

Po mnenju profesorjev poslovne šole Harvard Michaela Housmana in Dylana Minorja je povečanje produktivnosti, ki jo dobimo s tem, da iz ekipe odstranimo težavnega zaposlenega, večje od tistega, ki ga dobimo, če v ekipo vključimo za naš tim popolnega zaposlenega (superstar).

Če ste na poziciji vodje (oddelek, skupina, podjetje, tudi druge organizacije), potem veste, da delate in vodite kopico različnih ljudi – z različnim karakterjem, različnimi potrebami, sposobnostmi (delovnimi in komunikacijskimi), znanjem. Veste tudi, da z nekaterimi zelo dobro sodelujete, z drugimi se vam lahko zatika in imate precej izzivov.

Klasičen & vsakdanji izziv v managementu.

Po mnenju profesorjev poslovne šole Harvard Michaela Housmana in Dylana Minorja je povečanje produktivnosti, ki jo dobimo s tem, da iz ekipe odstranimo težavnega zaposlenega, večje od tistega, ki ga dobimo, če v ekipo vključimo za naš tim popolnega zaposlenega (superstar).

Če ste na poziciji vodje (oddelek, skupina, podjetje, tudi druge organizacije), potem veste, da delate in vodite kopico različnih ljudi – z različnim karakterjem, različnimi potrebami, sposobnostmi (delovnimi in komunikacijskimi), znanjem. Veste tudi, da z nekaterimi zelo dobro sodelujete, z drugimi se vam lahko zatika in imate precej izzivov.

Na delavnici boste spoznali:

  • ključne pristope v odzivanju na zahtevne zaposlene in konfliktne situacije
  • ter v tem kontekstu spoznali največje izzive v poslovnem komuniciranju.
Drži, da če želimo biti v medsebojni komunikaciji uspešni, moramo znati učinkovito sprejemati in podajati povratno informacijo ter poznati jezikovne prvine sporočanja. Prav tako se je treba ustrezno odzvati na sporočilo nezadovoljnega zaposlenega, da boste vi ob tem okej in da bo po možnosti dosežen za vas ugoden dogovor.

Predavanje bodo vodila naslednja vprašanja:

  • Kako se v vašem podjetju lotevate izzivov, povezanih z upravljanjem zahtevnih zaposlenih?
  • Razumete ozadje težavnih zaposlenih in kako uporabite te informacije?
  • Kaj je odločilnega pomena pri delu z zahtevnimi zaposlenimi?
  • Kje iskati rešitve?

Če bi bili v vašem podjetju vsi motivirani, ciljno usmerjeni, bi imeli izjemen talent za svoje delo in bi jim bili odnosi ena najpomembnejših točk, bi bilo precej enostavno. Ampak potem ne bi govorili o upravljanju.
Tudi košarka bi bila zelo enostavna, če bi vsi dosegali takšne rezultate kot Dončič. Pa jih ne.

Kaj delajo uspešni vodje, ko rešujejo situacije s težavnejšimi ali nezadovoljnimi zaposlenimi?

Če bi bili v vašem podjetju vsi motivirani, ciljno usmerjeni, bi imeli izjemen talent za svoje delo in bi jim bili odnosi ena najpomembnejših točk, bi bilo precej enostavno. Ampak potem ne bi govorili o upravljanju.
Tudi košarka bi bila zelo enostavna, če bi vsi dosegali takšne rezultate kot Dončič. Pa jih ne.

Kaj delajo uspešni vodje, ko rešujejo situacije s težavnejšimi ali nezadovoljnimi zaposlenimi?

Preprosto povedano, nekateri ljudje so enostavnejši za upravljanje, drugi pa manj – so težji.

 In “težji” ima več oblik. Nekateri so nadarjeni, vendar ne kolaborativni. Nekateri so kolaborativni, vendar ne preveč nadarjeni. Nekateri so preveč agresivni, drugi pa premalo. Nekateri so dobronamerni, vendar jim niha razpoloženje. Nekateri so preprosto težki.

Cilji delavnice:

  • Obdržite dobro in uporabno notranje počutje tudi v zahtevnejših komunikacijah.

  • Kako ravnati v konfliktnih situacijah.

  • Kako se odzvati na povzdigovanje glasu.
  • Kako se raje izogniti konfliktom, kadar gre.
  • Kako in koliko se ukvarjati s talentiranimi sodelavci.
  • Kako motivirati.
  • Kdaj poiskati zunanjo pomoč – coaching in druge oblike.

  • Znižajte svoj stres, kolikor se da.

Trajanje delavnice:

  • Delavnica traja od 9:00 do 13:00

  • Cena delavnice: 157 €

  • Pridružujemo si pravico do spremembe datuma. Delavnica izvajamo ob minimalnem številu 5 oseb.

O predavateljici:

Mateja Kržišnik je NLP Trenerka in predavateljica, ki je na svoji 13-letni poslovni poti tako v medijih, zasebnih podjetjih in tudi kot samostojna podjetnica premagovala komunikacijske izzive z različnimi tipi ljudji.

Na delavnicah skozi primere iz prakse dokazuje, da ni možno ne komunicirati, je pa možno s pravim znanjem komunicirati tako, da se bo rezultat pokazal v oblikovanju prijetnega in iskrenega odnosa.

Mateja na strokoven in sproščen način odlično prikaže vse tehnike, ki jih lahko že takoj naslednji dan uporabite v praksi in gradite dobre komunikacijske pristope z najrazličnejšimi sogovorniki.