Komunicirajte z vašimi kupci samozavestno in uspešno
Trajanje 5 pedagoških ur.
Delavnica vključuje praktične vaje in delo v skupinah.
Urnik se lahko prilagodi potrebam in željam naročnika.
Gaber Marolt, trener NLP in trener več prodajnih delavnic NLP vsebine interaktivno združuje s svojimi izkušnjami iz dejanskih prodajnih situacij in izkušenj s prodajnih in NLP treningov.
Cilj delavnice je, da boste z vašimi kupci komunicirali samozavestno in uspešno. V vas bodo videli osebo, ki jim lahko rešuje izzive, ne pa več vsiljivega prodajalca. Vaš ugled se bo povečal, priporočali vas bodo kolegom. Naučili se boste biti učinkoviti tudi v zahtevnejši prodajnih situacijah.NLP v prodaji združuje teme iz kurikuluma NLP, ki najpogosteje vplivajo na prodajni proces in vam omogočile, da boste učinkoviti v vseh elementih prodaje.
Spoznali boste:
- NLP aksiome in njihov vpliv na uspešnost vaše komunikacije
- Model strateške komunikacije PRLL
- Kdaj lahko vplivate na kupca
- VAKOG – identificirajte najboljši prodajno/nakupni kanal vaših kupcev
- Nabor vprašanj za detekcijo ključnih izzivov vaših kupcev
- Zgodbe in metafore – kako pritegniti kupca v svojo zgodbo
- Strategije odločanja – metaprogrami in njihov vpliv na nakupne odločitve
Ob uspešno zaključeni delavnici boste:
- Razumeli, kaj so NLP aksiomi in kako poteka odlična komunikacija,
- Spoznali ključne poudarke NLP za področje prodaje:
- Ljudje različno sprejemamo informacije – vizualci, auditivci in kinesteti – orodja za prepoznavanje razlik,
- Lahko prilagodili svojo prodajno prezentacijo za različne tipe kupcev,
- Spoznali, kako se ljudje odločamo – in prilagodili svojo prodajno strategijo.
Termin izvedbe določimo v dogovoru z naročnikom.
Gaber Marolt
trener, mentor, coach, poslovni svetovalec
- Predavatelj z bogatimi podjetniškimi in poslovnimi izkušnjami.
- Trener nevrolingvističnega programiranja z mednarodnimi
- Certifikati INLPTA in SNLP coach.
- Po izobrazbi Univerzitetni diplomirani ekonomist z ExecutiveMBA poslovne šole Cotrugli.
Pošljite nam povpraševanje.
* Popusti se ne seštevajo. V primeru, da imate na voljo več popustov ali bon, se prizna največji popust.