Mehke veščine kot ključ do uspeha
na prehodu v trajnostno poslovanje
Pridružite se vrhunskim strokovnjakom in voditeljem prihodnosti!
Mehke veščine kot ključ do uspeha
na prehodu v trajnostno poslovanje
Pridružite se vrhunskim strokovnjakom in voditeljem prihodnosti!
13. marec 2025, od 9.00 do 14.00
Ljubljana
13. marec 2025, od 8.30 do 14.30
Dvorana Zois, Stegne, Ljubljana
Vabimo vas na konferenco,
ki združuje HR strokovnjake, vodje in izobraževalne ustanove z namenom,
da skupaj oblikujemo trajnostne pristope vodenja in razvoja talentov.
Spoznajte, kako mehke veščine, razvoj talentov in sodelovanje z izobraževalnimi institucijami postajajo temelj za inovativne vodstvene modele leta 2025.
Teme predavanj in okrogle mize
Interni coaching kot konkurenčna prednost: Študije primerov
Od klopi do delovnega mesta: Sodelovanje med šolami in podjetji
Mehke veščine 2.0: Od teorije do dejanske prakse
HR in vodenje 2025: Mehke veščine kot ključ do uspeha na prehodu v trajnostno poslovanje
Naši predavatelji in gostje okrogle mize vam bodo skozi svoje prispevke ponudili celovit vpogled v najsodobnejše prakse, metodologije in trende na področju HR-ja in vodenja. Hkrati vas želimo navdihniti za implementacijo inovativnih rešitev, ki bodo okrepile vaše vodstvene ekipe, in ustvariti prostor za izmenjavo izkušenj med strokovnjaki iz poslovnega in izobraževalnega sveta.
Katere teme bomo pobližje spoznavali?
- Mehke veščine kot temelj prihodnosti vodenja: Odkrijte, kako kontinuirano izobraževanje in razvoj mehkih veščin zagotavljata dolgoročni uspeh in trajnostni razvoj vodstvenih in drugih kadrov.
- Interni coaching: Spoznajte, kako lahko coaching postane ključno strateško orodje za dvig vodstvenih kompetenc in za podporo sodelavcem pri doseganju poslovnih ciljev in premagovanju osebnih in drugih izzivov.
- Povezovanje podjetij in izobraževalnih ustanov: Odkrijte rešitve za razvoj talentov že v zgodnjih fazah kariere skozi sodelovanje z izobraževalnimi organizacijami, s šolami in dijaki.
- Vodja prihodnosti: Pridobite vpogled v vlogo opolnomočenega vodje, ki se zna prilagajati tehnološkim inovacijam, novim gospodarskim izzivom in hitro spreminjajočemu se trgu dela.




HR in Vodenje 2025: Mehke veščine kot ključ do uspeha na prehodu v trajnostno poslovanje
Naši predavatelji in gostje okrogle mize vam bodo skozi svoje prispevke ponudili celovit vpogled v najsodobnejše prakse, metodologije in trende na področju HR-ja in vodenja. Hkrati vas želimo navdihniti za implementacijo inovativnih rešitev, ki bodo okrepile vaše vodstvene ekipe, in ustvariti prostor za izmenjavo izkušenj med strokovnjaki iz poslovnega in izobraževalnega sveta.
Katere teme bomo pobližje spoznavali?
- Mehke veščine kot temelj prihodnosti vodenja: Odkrijte, kako kontinuirano izobraževanje in razvoj mehkih veščin zagotavljata dolgoročni uspeh in trajnostni razvoj vodstvenih in drugih kadrov.
- Interni coaching: Spoznajte, kako lahko coaching postane ključno strateško orodje za dvig vodstvenih kompetenc in za podporo sodelavcem pri doseganju poslovnih ciljev in premagovanju osebnih in drugih izzivov.
- Povezovanje podjetij in izobraževalnih ustanov: Odkrijte rešitve za razvoj talentov že v zgodnjih fazah kariere skozi sodelovanje z izobraževalnimi organizacijami, s šolami in dijaki.
- Vodja prihodnosti: Pridobite vpogled v vlogo opolnomočenega vodje, ki se zna prilagajati tehnološkim inovacijam, novim gospodarskim izzivom in hitro spreminjajočemu se trgu dela.
Organizatorji konference HR in vodenje 2025






Partnerji


Z nami rastete hitreje!
Konferenca HR in vodenje 2025 je namenjena prav vam, ki ste:
- HR strokovnjaki,
- vodje in managerji,
- coachi, svetovalci in mentorji,
- podjetja, ki želijo okrepiti sodelovanje z izobraževalnimi ustanovami,
- izobraževalci in odločevalci na področju razvoja talentov.
Pridružite se nam in skupaj ustvarimo prihodnost, kjer so ljudje, potenciali in trajnostno voditeljstvo v središču uspeha!
Rezervirajte svoje mesto še danes!
TEME PREDAVANJ IN OKROGLE MIZE
Odporen vodja: “Gradnja osebne in timske odpornosti (razvoj vodij in ekip, ki znajo obvladovati stres, krizne situacije in dolgotrajne izzive)“
Predava: Gaber Marolt
Cilj delavnice:
Delavnica je namenjena vodjem in HRovcem, ki želijo razviti osebno odpornost in zgraditi odporno delovno okolje, kjer ekipe učinkovito obvladujejo stres, krizne situacije in dolgotrajne izzive. Udeleženci bodo spoznali strategijein veščine za obvladovanje pritiska, krepitev notranje moči ter ustvarjanje kulture odpornosti znotraj svojih ekip.
Rezultat delavnice:
Udeleženci bodo pridobili vpogled v orodja za:
- učinkovito obvladovanje stresa in kriz;
- krepitev motivacije in prožnosti pri sebi in v svojih ekipah;
- gradnjo odpornosti kot ključne veščine za dolgotrajni uspeh.
Ključne vsebine:
- Osebna odpornost vodje:
- Razumevanje odpornosti in njenega vpliva na učinkovitost,
- Tehnike za obvladovanje stresa in ohranjanje pozitivne naravnanosti;
- Vloga čustvene inteligence pri ohranjanju notranjega ravnovesja.
- Timska odpornost:
- Gradnja zaupanja in sodelovalne kulture v ekipi;
- Kako voditi ekipo skozi krizne situacije;
- Spodbujanje prožnosti in inovativnega razmišljanja pri reševanju izzivov.
- Praktični modeli in orodja:
- Orodja za učinkovito komunikacijo in delegiranje v stresnih situacijah;
- Preizkušene metode za prepoznavanje in obvladovanje čustvenih stanj v ekipi;
- Uporaba NLP-tehnik komunikacije in vplivanja na mentalne vzorce za krepitev odpornosti.
“Voditelj kot povezovalec: Spodbujanje sodelovanja med generacijami“
o Premagovanje razlik med generacijami in izkoriščanje njihovega potenciala za inovacije.
Predava: Damir Battisti
V vseh teh letih je bil ključ vodenja med drugim prilagajanje generacijam, ki so vstopale v podjetje na eni strani in razumeti razmišljanje odhodov iz podjetja na drugi strani. Simbioza razmišljanja, ustrezna razumevanja različnih generacij, ki vstopajo na trg delovne sile in vodenja le teh, je bistvenega pomena pri zaposlovanju v podjetjih, načrtovanje strateškega doseganja ciljev in s tem tudi uspeha podjetij.
V preteklosti smo prosegali na osnovna znanja računalništva, razgledanost in zdravo pamet. Danes prisegamo na umetno intelegenco, pomoč le te in krojimo kot vodje zamisli in strategije s prilagajanjem na razmišljanje novih generacij. Implemetacija inovacij je skrb pravzaprav za velik nabor sprememb, ki ne bo odvisen samo od ideje. Predvsem bo odvisen od predstavitve ideje generaciji, tako inovatorjem, kot tistim, ki bodo inovacije sprejeli.
Kakšne odgovornosti ima vodja in kako se prilagajati?
Okrogla miza: “Interni coaching kot konkurenčna prednost: Študije primerov“
Sodelujoči: Mojca Belak, Klavdija Eržen
Kako lahko interna praksa coachinga postane ključno orodje za oblikovanje visoko zavzetih in zadovoljnih ekip? Na tej okrogli mizi se bomo osredotočili na konkretne primere iz podjetij, ki so z vzpostavitvijo internega coachinga dosegla pomembne premike na področju razvoja talentov, učinkovitosti vodenja in uspešnega upravljanja s spremembami. Raziskali bomo, na kakšen način interna coaching struktura spodbuja samoiniciativnost, poveča raven zaupanja med posamezniki in skupinami ter pozitivno vpliva na rezultate celotne organizacije. Skozi razpravo z izkušenima sogovornicama bomo osvetlili ključne korake za uvedbo internega coachinga, kako meriti njegove učinke ter katere strategije in orodja uporabiti za maksimalno izrabo njegovih potencialov kot konkurenčne prednosti.
“Mehke veščine 2.0: Od teorije do dejanske prakse“
Predava: Nataša Šafhalter Đukić
Kako znanja s področja komunikacije, čustvene inteligence in sodelovanja prenesti iz učilnice in treningov v dejanske delovne procese?
V sodobnem poslovnem okolju so mehke veščine, kot so komunikacija, čustvena inteligenca in sodelovanje, ključne za uspeh posameznikov in timov. Vendar pa se pogosto zgodi, da znanja, pridobljena v učilnicah in na treningih, ostanejo neizkoriščena v vsakodnevni delovni praksi.
Na predavanju bomo raziskali, kako premagati to vrzel med teorijo in prakso. Dotaknili se bomo konkretnih strategij in pristopov za integracijo mehkih veščin v delovne procese ter prikazali primere dobrih praks iz različnih panog.
Ključne vsebine predavanja:
- Pomen mehkih veščin v sodobnem poslovnem okolju: Zakaj so komunikacija, čustvena inteligenca in sodelovanje bistvene za uspeh?
- Ovire pri prenosu znanja v prakso: Razumevanje razlogov, zakaj mehke veščine pogosto ostanejo neizkoriščene v vsakodnevnem delu.
- Razvijanje čustvene inteligence na delovnem mestu: Kako prepoznati in obvladovati čustva ter ustvariti empatično in povezano delovno okolje.
Dobre prakse iz različnih panog: Prikaz uspešnih primerov implementacije mehkih veščin in njihovih rezultatov.
Okrogla miza: “Od klopi do delovnega mesta: Sodelovanje med šolami, podjetji in izobraževalnimi podjetji“
Sodelujoči: Barbara Fortuna, Roman Čretnik
Predstavili bomo pomen usklajevanja kompetenc med izobraževalnimi programi in potrebami gospodarstva ter si pogledali vlogo praks in pripravništev. Kako lahko partnerstva med izobraževalnimi ustanovami in podjetji ustvarijo trajnostni bazen talentov, pripravljenih na izzive sodobnega trga dela? Na tej okrogli mizi bomo raziskali pomen natančne uskladitve med izobraževalnimi programi in dejanskimi potrebami gospodarstva, spregovorili o novodobnih modelih sodelovanja in poudarili ključno vlogo praks ter pripravništev. Skozi razpravo z izkušenimi sogovorniki bomo osvetlili, kako lahko tovrstne povezave ne le omilijo neskladje med teoretičnim znanjem in praktičnimi veščinami, temveč tudi spodbudijo inovativnost, prožno prilagajanje kompetenc ter dolgoročno konkurenčnost tako za mlade talente kot za organizacije, ki jih zaposlujejo.
“Pritegnite in obdržite mlade talente! HR revolucija: Zamenjajte staro ploščo s svežim bitom!“
Predava: Renato Osrajnik
Ste utrujeni od zastarelih sistemov za upravljanje s kadri? Želite privabiti in obdržati mlade talente? Odkrijte, kako s sodobnimi orodji za HR preoblikovati svojo organizacijo.
Spoznali boste:
- Kako izbrati pravo programsko opremo za vaše potrebe;
- Kako avtomatizirati procese in prihraniti čas;
- Kako ustvariti privlačno delovno okolje za mlade kadre;
-
Kako izboljšati komunikacijo in sodelovanje v podjetju;
Predavanje: “Miselnost v ospredju HR: Ključ do strateških odločitev o zaposlovanju in razvoju talentov“
Predava: Irena Grofelnik
Uspeh organizacij v dinamičnem poslovnem okolju je tesno povezan z učinkovitostjo njihovih timov in optimalnim razvojem talentov. Ta predstavitev se osredotoča na strategije za prepoznavanje in spodbujanje ključnih potencialov v timih ter prilagajanje pristopov za zagotavljanje usklajenosti med člani.
Udeleženci bodo izvedeli, kako bolje razumeti miselne vzorce in motivacijo članov ekipe ter jih učinkovito uporabiti za izboljšanje komunikacije in razdelitev vlog. Poudarek bo na ustvarjanju harmoničnega delovnega okolja, kjer vsak član tima prispeva k skupnim ciljem na podlagi svojih edinstvenih prednosti.
PRIJAVA NA KONFERENCO HR in vodenje 2025
PREDSTAVITEV PREDAVATELJEV IN SODELUJOČIH:

Gaber Marolt
EMBA, INLPTA Master Trainer, Master Coach, mBIT, cert. MindSonar professional
Gaber Marolt je karizmatični poslovni trener in Master trener NLPja. Je ustanovitelj NLP centra, portala kulstarsi.si in programski direktor Mednarodne NLP in coaching konference. Je tudi serijski podjetnik in svetovalec.
Ima bogato podjetniško znanje in izkušnje, saj je služboval v nekaterih zelo uspešnih slovenskih podjetjih, v še več-ih pa je svetoval in izobraževal. Svoje prvo podjetje je ustanovil leta 2001 in ima danes lastniške deleže v več dejavnostih. Executive MBA je opravil na Mednarodni poslovni šoli Cotrugli. Redno izobražuje podjetniške teame, vodi treninge komunikacije, prodaje in javnega nastopanja. Izvaja tudi izobraževanja za vodje, še posebej za nivo Executive. Kot trener trenerjev je odličen mentor novim predavateljem, tako s področja NLP kot poslovnih ved.

Nataša Šafhalter Đukić
INLPTA NLP Trener, NLP Coach
Nataša Šafhalter Đukić je strastna trenerka in coachinja, ki je svojo poklicno pot usmerila v osebni razvoj in podporo posameznikom pri doseganju njihovega potenciala. Skozi lastno izkušnjo preobrazbe je spoznala moč NLP tehnik, kar jo je navdihnilo, da postane trenerka in pomaga tudi drugim doseči večjo samozavest in jasnost v življenju. Njeno delo temelji na globokem razumevanju človeške motivacije in premagovanja notranjih omejitev.
Svojo energijo usmerja tudi v mladostnike, saj verjame, da zgodnja uporaba NLP orodij lahko mladim pomaga pri soočanju z izzivi in gradi temelje za uspešno odraslo življenje. Kot mati treh otrok razume edinstvenost vsakega posameznika, kar ji omogoča, da prilagaja pristope različnim starostnim skupinam.
Nataša je navdihujoča govornica in mentorica, ki verjame, da si vsak zasluži živeti življenje, ki ga resnično veseli. S svojim znanjem in srčnostjo pomaga ljudem uresničiti njihove sanje in ustvariti trajne pozitivne spremembe.
V NLP Centru izvaja NLP treninge in coachinge, izvaja komunikacijske delavnice in delavnice o stresu in dobrem počutja na delovnem mestu.

Irena Grofelnik
Irena Grofelnik, EMBA Team Transformation Professional Coach, Kreatorka inovativnih prodajnih strategij

Irena Grofelnik je izkušena strokovnjakinja na področju korporativne prodaje in vodenja. Kot ustanoviteljica in izvršna direktorica podjetja Spiriton d.o.o. je svojo kariero posvetila pomoči podjetjem in posameznikom pri doseganju polnega potenciala skozi inovativne programe usposabljanja in razvoja. Njena pot skozi različne panoge ji je omogočila edinstveno kombinacijo veščin in vpogledov, zaradi česar je iskana strokovnjakinja za strategije rasti, prodajno usposabljanje in odličnost vodenja.

Mojca Belak
NLP Coach in NLP Trener, menedžerka za razvoj kadrov in interna coachinja v podjetju Akrapovič

Je menedžerka za razvoj kadrov in interna coachinja v podjetju Akrapovič. Z več kot 20-letnimi izkušnjami na področju kadrovskega menedžmenta je postala prepoznavna strokovnjakinja na področjih razvoja kadrov, izobraževanja in coachinga.
Certificirana je kot NLP Coach in NLP Trener ter ima bogate izkušnje z vodenjem treningov s področja nevrolingvističnega programiranja, komunikacijskih in vodstvenih veščin. Poleg tega se je dve leti poglobljeno ukvarjala s študijem integrativne psihoterapije, kar ji omogoča globlje razumevanje sebe in drugih.
Po izobrazbi je univerzitetna diplomirana sociologinja – kadrovska menedžerka. Večji del kariere je posvetila razvoju ljudi in organizacij ter iskanju najboljših načinov za podporo osebnemu in profesionalnemu razvoju posameznikov.
Kot članica ekipe internih coachev podjetja Akrapovič dosega odlične rezultate na področju razvoja kadrov. Najraje dela z vodji, saj verjame, da vodja s pravim pristopom lahko pomembno vpliva na motivacijo, zavzetost, učinkovitost in zadovoljstvo ekipe. Njena strast je leadership coaching, pri katerem pomaga vodjem razvijati potenciale in ustvarjati pozitivne spremembe.

Roman Čretnik
Spletni strateg in soustanovitelj spletne agencije IT Melona, NLP Praktik, Mojster Praktik in Trener

Roman je spletni strateg in soustanovitelj spletne agencije IT Melona.
Življenje in kariero je obogatil z NLP izobraževanji pri Gabru Maroltu v NLP Centru, kjer je pridobil certifikate NLP Praktik, Mojster Praktik in Trener.
Uspešno združuje tehnično strokovnost z razumevanjem človeških vzorcev in komunikacije, kar mu omogoča, da – na eni strani sodelavcem, na drugi pa strankam – pomaga doseči jasnost, fokus in uspeh.

Damir Battisti
Bussines development manager pri Adecco Slovenija

Več kot 25 let profesionalno prisoten v poslovnem kadrovanju in trženju le tega v enem izmed največjih podjetjih na svetu – Adecco group. V Sloveniji je v preteklosti bil odgovoren za vodenje regije Maribor, SV Slovenija, kasneje KAM SV Slovenija in danes Development manager Adecco Slovenija. Opravlja funkcijo predstavnika Adecca Slovenije v evropskem svetu delavcev, kjer je v vodstvenem telesu in odgovoren za delo v vzhodnoevropskih državah Adecca.

Renato Osrajnik
Direktor podjetja RoLAN

Renato Osrajnik je izkušen IT strokovnjak z več kot 35 leti praktičnih izkušenj. Kot strasten zagovornik digitalne transformacije pomaga podjetjem optimizirati poslovanje in izkoristiti polni potencial tehnologije. Svoje znanje nenehno nadgrajuje in je priznan NLP mojster ter specialist za MindSonar tehnologijo. Kot pilot in certificiran EASA strokovnjak pa ima tudi poglobljeno razumevanje digitalizacije v letalstvu. Renato prinaša kombinacijo tehničnega znanja in poslovne perspektive, kar ga uvršča med vodilne svetovalce na področju digitalne transformacije.

Klavdija Eržen
Zaposlena je na Ministrstvu za gospodarstvo, turizem in šport

V okviru dela na ministrstvu se ukvarja zlasti s pravnimi vprašanji, v zadnjem času pa tudi z vsebinami, ki jih je pridobila v okviru procesa izobraževanja za NLP trenerja.
Sodelavcem v internih izobraževanjih, s katerimi je na ministrstvu pričela v letu 2024, predaja znanje s področja mehkih veščin.
Delavnice, ki jih izvaja (izzivi v komunikaciji, timsko delo, faze v razvoju tima, vloge v timu, zaznavni sistem ipd.) so med sodelavci zelo dobro sprejete.
Kot dolgoletna javna uslužbenka odlično pozna sistem javne uprave, v katerem vsi skupaj delujejo, zato razume izzive, s katerimi se soočajo na ministrstvu.

Lilijana Mandel
univ. dipl. ekon., kadrovica, mediatorka, HRM rešitve d.o.o.

Lilijana, direktorica podjetja HRM rešitve, se ponaša s 30 leti izkušenj na področju kadrovskega managementa. Njeno poslanstvo je nuditi podporo direktorjem malih in srednjih podjetij, pomagati pri reševanju operativnih in strateških kadrovskih izzivov ter vzpostaviti učinkovite komunikacijske poti z zaposlenimi. Z zavzetostjo poučuje direktorje o pomenu skladnosti z delovnopravno zakonodajo, obenem pa s svojo strokovnostjo in mediacijskimi veščinami skrbi za vzpostavitev in ohranjanje pozitivnih delovnih razmerij znotraj podjetja. S srčnostjo, strokovnostjo in profesionalnostjo gradi mostove uspeha tako za vodstvo kot tudi za zaposlene.

Barbara fortuna
Ravnateljica Erudio srednje šole

Trenerka poslovnih veščin in coachinja ima že več kot 20 let izkušenj v poslovnem trenerstvu in coachingu ter vodstvene izkušnje na področju privatnega šolstva ter izobraževanja odraslih. Zaključen ima certificiran program mednarodne coaching zveze (ICF) za coache ter program NLP Praktik. Kot coach in trener v varnem okolju pomaga svojim strankam najti notranje vire moči za dosego njihovih ciljev.
Certifikat Inštituta za prodajo in marketing iz Velike Britanije (Institute of Sales and Marketing Management – ISMM) ji omogoča vrhunsko in specifikam posamezne organizacije prilagojeno svetovanje, izvedbo treningov, učinkovito integracijo trenerskih, vodenjskih, coaching in svetovalnih vlog v podjetju ter dvig rezultatov.

Mojca Zakošek
Vodja službe kadri, pravo/ Head of HR

Ima več kot 25 let izkušenj na področju kadrovanja v večjih proizvodnih podjetjih.
Zaposlena v podjetju Preis Sevnica, kot vodja službe kadri, pravo. Vsa leta deluje na področju rekrutiranja, razvoja kadrov, motivacije in delovne uspešnosti. S sodelavci uspešno razvija sistemske rešitve na omenjenih področjih.
Pridobljeni certifikati: NLP praktik, NLP mojster praktik, ProfileXT;

tanja berlot
Socialna delavka in uni. dipl. teolog
Z več kot 20-letnimi izkušnjami kot strokovna delavka v Varstveno-delovnem centru Polž Maribor, kjer opravlja vlogo vodje enote in vodje kakovosti, je predana nenehnemu izboljševanju storitev ter ustvarjanju spodbudnega in vključujočega okolja. Osredotoča se na dvig kakovosti storitev, zadovoljstvo zaposlenih, uporabnikov in njihovih svojcev. Aktivno sodeluje pri uvajanju in krepitvi komunikacijskih veščin tako v procesih vodenja kot pri delu z uporabniki, s čimer prispeva k boljši povezanosti, razumevanju in učinkovitosti delovnega procesa.